środa, 13 lutego 2013

Czy nie wjebię? Wjebię jej?


Od 1 stycznia nucę http://www.youtube.com/watch?v=DFLoY7y9GhA, popłakałam się ze śmiechu za 1 razem, za 2 też i za 38 również xD  
Dodaję tekst na karaoke może się przyda ;p http://www.tekstowo.pl/piosenka,chwytak,wjebie_jej____czaki.html  w tle leci "Tylko noc noc noc i obsrany koc" a ja uczę się na egzamin z polaka ;) 
Nie gram od 27 gru 11 :D  

3 Styczeń 2012 o 21:45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz