Studiuję na politechnice, jeżeli nie zdasz jakiegoś przedmiotu to przechodzisz na warunku- tracisz ECTS
1 i 250 zł za jeden przedmiot. Jeden chłopak ode mnie z roku zapłacił 1250 (!) zł za niezaliczenie takich przedmiotów jak przysposobienie akademickie, wf, i jakieś tam humanistycznie nikomu nie potrzebne przedmioty ;P Stwierdzam krótko że porażka :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz